vrijdag 2 november 2012

Alweer op kraambezoek met een zelfgemaakt pakketje.

Gisteren vroeg ik jullie om hulp en die kreeg ik! 
Twee lieve dames deelden mij hun kneepjes mee en de tip van deze miss heb ik alvast eens uitgeprobeerd en 
het moet gezegd: 
het is FUN DOING!! 
Ik denk dat ik komende tijd nog vaker aan de computer zal zitten 
om al die 'tools' uit te proberen op onze foto's!
Hoe ik goeie foto's moet nemen met een Iphone, 
dat is voor een volgende cursus , 
maar ze pimpen , dat kan ik nu dus wel al. 
1000 maal dank aan Is@belle die me de tip ivm PicMonckey meegaf!




Noot aan mezelf: nooit meer zelfklevende velcro gebruiken want als je ze wilt verstevigen met de naaimachine, dan komt  dat vieze kleefgoedje aan de naald te zitten met alle gevolgen van dien!!

Geniet van je dag en misschen ook van het pimpen van foto's!
MadM



4 opmerkingen:

  1. Die noot heb ik ook al aan mezelf gegeven :s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi!
    stofke s heeeel herkenbaar, nogmaals nen dikke dikker mercie!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super lief dat je nog wil meedoen met onze Kerstswap!
      tuurlijk swappen hoeft niet, je mag me mailen, dan stuur k je mijn
      adres door, kadootjes voor die kids van harte welkom natuurlijk!
      super dat je meedoet!
      (veerle.vanberghen@telenet.be)

      Verwijderen
  3. Wat een fijne presentjes toch weer! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...