zaterdag 3 september 2011

pff wat een dag!

Een straaaalende zomerdag, vandaag! Die leende zich goed tot allerlei buitenwerkjes zoals ramen lappen, gras afrijden, onkruid wieden, de hond wassen, .... en dat terwijl we zoveel 1ste-leerjaarspulletjes moesten inslaan! Ik had helemaal geen zin om in winkels rond te hossen! Ik dacht: "laat ik eerst wat in de zon vertoeven en dan rap-rap alles bijeen zoeken". Ja, tarara! IEDEREEN moest blijkbaar tegen maandag alle schooltroep bijeen vinden! IEDEREEN had gewacht tot half vijf om de zon te ruilen voor winkelen met jengelende kinderen in hun kielzog! En wie er toen niet liep, was al gepasseerd: de rekken waren leeggeroofd, gewoonweg!
Manmanman, wat een strijd, school lopen :-)
Maar, onze piep is er klaar voor!!


3 opmerkingen:

  1. Och arme, ik heb het met je te doen! Gelukkig zijn jullie er nu klaar voor. Nu genieten maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ken dat ik probeer dat steeds in augustus al te doen (als je natuurlijk weet wat je allemaal nodig hebt!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd, zou ik ook gedaan hebben in augustus, ware het niet dat we de brief met benodigdheden pas op 1sept meekregen! :-s
    Ik zal de directeur eens een tip voor volgend jaar in z'n oren blazen :-D

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...