maandag 19 december 2011

We have a winner...

Hoera, in deze geschenkperiode mag ik weer iemand blij maken!!
Ik was aangenaam verrast zoveel deelnemers te hebben én ik ben ook heel blij met alle nieuwe volgers! 
Welkom allemaal, hopelijk blijven jullie langskomen en laten jullie af en toe een reactie achter, want dat maakt me steeds erg blij! 
Zo heb ik een aantal heel trouwe volgers die vaak wat van zich laten horen en dat is echt fijn. 
Bedankt ook zeker aan hen!!

Ondertussen sneeuwt het hier aardig en aangezien de telefoonlijnen hier in ons boerengat nog bovengronds lopen en internet via die lijnen, viel er vandaag weinig te rapen op het WWW. 
De onschuldige kinderhand lag dus al lang in bed toen ik hier weer verbonden werd met "het net" en op ouderwetse-boerenbuitenmanier jullie namen in een zakje stak. 


Mijn ietwat oudere, doch onschuldig uitziende hand(vleesklomp, zou ik zeggen aan de foto te oordelen, maar dat ligt dan weer aan mijn fotografeerkunsten
trok dan maar een lotje...


uit een Spongebobzakske alwaar de namen in kleine strookskes ingingen 
(ja, die fotografeerkunst ,dus)

en zie: een ouwe getrouwe mag een extraatje onder de spar verwachten!!!


Proficiat MIM!!!
Laat je mij je adres geworden, dan kan ik de inhoud van het pak jouw richting laten uitkomen!

Iedereen bedankt om mee te doen
Geniet van de feestdagen!

6 opmerkingen:

  1. mooi handje hihi

    Maar mim van harte hoor en jij bednakt voor de verloting, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van dat schattige handje om mijn naam uit het zakje te toveren! Dank je wel! Hoera!!! Ik mail je mijn adres! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi, bedankt voor je reactie van zonet, maar even voor de duidelijkheid, ik heb die actie niet zelf op touw gezet hoor, die eer wil ik me niet toekennen, zou het alleen maar fijn vinden dat er zoveel mogelijk mensen daar reageren, zodat het doel gesteund gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke trekking :-) gefeliciteerd voor de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MiM proficiat!!
    't was weeral leuk om mee te doen
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...