maandag 31 maart 2014

Ik word meter - give away!

Mijn allerbeste vriendin-sinds-het-vijfde-leerjaar bevalt in mei van een tweede kindje en nu hebben zij en haar man me gevraagd om meter te zijn van dat schatje!! 
Jullie begrijpen dat dat een emotioneel moment was!
En of ik dat wilde zijn! 
Zelf heb ik geen broers of zussen en de vriendin groeide op in 2 nieuw-samengestelde gezinnen waar ze in geen van beide echt aansluiting vond bij de andere kinderen die er dan bijkwamen. 
Dus werden we mekaars 'zusje' :-)
We hebben genoeg aan een blik om te weten wat de ander bedoelt, 
we hebben hetzelfde soort humor, en ik kan nog wel een kantje volschrijven met wat ons bindt, maar dat zal ik jullie besparen. 
Kort gezegd: onze band is uniek en onvervangbaar!
Ik ben dus superformidastisch blij met het meterschap dat ik krijg toebedeeld!!! 
Dat 'bolleke' zal nogal boffen met een meter als ik ;-) en het zusje dat mijn hart al heeft gestolen, neemt 'mémé' ook mee op sleeptouw!!

Voor de gelegenheid dus een 'bollekes' give-away met daarin 


1) Een ringetje gemaakt uit fimoklei.
Zoals de vriendin kreeg toen haar eerste werd geboren.




 2)Een dumpling
zo ééntje als ik hier ook maakte.



3) Een lapje kleurrijke bollekesstof van 50 cm op 50 cm
en
4) Nog een paar 'goodies' alsverrassing!

Wil je meedoen? 
Dat kan tot vrijdag 4 april 20 u.
Laat een reactie achter! 
Als je een andere benaming dan 'mémé' weet, laat me dat dan ook maar weten... 
please!? :-)

16 opmerkingen:

  1. Ben zelf pas (sinds september) meter geworden van ons vierde kleinkind. Super is dat ....dus dikke proficiat! Mooi verhaal hebben jullie...misschien is tanteke dan wel een optie. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waah, da's idd superleuk nieuws natuurlijk! Proficiat voor jou en ook voor de toekomstige mama en papa natuurlijk :).

    Een ideetje, 'metie', vind 'k wel grappig :)

    Vast en zeker dat dat bolleke boft met een meter als jij :).

    Ik link ook nog eens op doejookmee :)
    (Je weet nooit natuurlijk ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat zeg! Hier wordt een meter wel eens mette genoemd, maar da's geen optie zeker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat! Supertof, meter mogen zijn! Mijn metekindje noemt me gewoon tante. De band die je met je metekind hebt is toch wel speciaal. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tante lijkt me wel wat. Genieten zal er niet aan ontbreken!

      Verwijderen
  5. Wow proficiat. Meter zijn is super leuk hé. Zelf kreeg ik de naam "centimeter". Omdat ik zo groot ben natuurlijk. Ik volgende al, maar nu ook een linkje gemaakt. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat denk je van de naam 'bolleke'? :) Nu, kindjes maken meestal toch ook zelf de naam he :) Ik heb zo een tante Bet (Gilberte), Lut (Lutgart) en Bé (Beatrijs). Vooral 'tante bet' klinkt grappig he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DIKKE PROFICIAT!
    en ik ga volgen...
    nie direkt nen andere naam... mijn zus is meter van de oudste maar wordt meter genoemd door beide kinderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat memeeke, uw metekindje heeft het getroffen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Merci! :-) Meme kijkt er erg naar uit om te verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...