vrijdag 9 september 2011

Grrrrrrrrrrrrr

Ik heb een nieuwe computer, een "Mac" en ik weet niet of het daaraan ligt, of aan Blogger zelf, maar ik kan zo goed als nooit een reactie plaatsen bij jullie leuke berichten of give-aways!! Blogger laat me steeds aanmelden, laat me dan een 'code' invullen op de reactie zelf en blijft dan "tilt" slaan!
Ook linkjes of foto's van give away krijg ik er niet meer op!
En ik heb al zoveel geduld met computers!!!! Gelukkig wordt het vandaag goed weer en kan ik wat in den hof wroeten :-)
Geniet van jullie dag! 


ps: Tips zijn welkom!!!

3 opmerkingen:

  1. Een tijdje geleden had ik (en vele met mij) het probleem dat ik geen reactie kon plaatsen. De oplossing was simpel, gewoon het vakje aangemeld blijven uitvinken, en dan lukt het normaal. Hopelijk voor jou ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn antwoord zou hetzelfde als dat van Kreatita zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook een tijdje hetzelfde probleem gehad (ook een Mac-mie) maar blijven proberen en dan gaat het vanzelf weer weg
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...