maandag 29 april 2013

stoffen autootjes etc al lang wachtende om hier te verschijnen.


Weinig tijd om foto's te nemen, lat staan om te bloggen...
Ik overweeg zelfs om mijn boeltje te sluiten...
Bon, terwijl ik twijfel om hier nog langer tijd in te steken of niet nog even een teken van leven met wat oud materiaal.
Lang geleden deed ik eens mee aan een goed doel, hier in blogland.
Mimi van mimi's prutsedingetjes zamelde toen speledingetjes in voor vzw al-arm
Ik maakt toen volgende zaken: 



Een knuffeldoekje

                                                 Malse autootjes van een stofke uit Ikea,
                               opgevuld met de inhoud van een goedkoop Ikeakussen.

Een fimo ring

Voor zoonlief, die ondertussen graag met autootjes speelt én een eeuwige knuffelaar is, maakte ik ondertussen nog van die autootjes.

Over die laatste gesproken: ik hoor dat 'm weer wakker is én de kookpot roept!
fijne dag en misschien tot later!

oh, ja... aangezien de tweede winnaar ook nooit reageerde, ging het knutselboek ondertussen naar iemand die er heel blij mee was.
(of ben ik nu stout als ik dit , wat ontgoocheld, zeg?!)

5 opmerkingen:

  1. hoi hoi wat een moois! Niet zomaar stoppen met bloggen hoor! volgens mij heerste dat her en der een beetje de afgelopen tijd, een blogdip, ik had er ook een poosje 'last van' maar nu gaat het weer! je kunt ook maar af en toe bloggen he, en ik vind het altijd wel leuk om weer even bij je om een hoekje te komen kijken! liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dan geniet maar lekker mee met ons oranje-gevoel zou ik zeggen!!
    Wat heb je een leuke dingen gemaakt, die autootjes zien eruit alsof ze uit de winkel komen. Sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo stom dat die nooit reageerden. Ik vind dat zo jammer dat veel mensen enkel lid worden om iets te winnen, en dan de moeite niet doen om je blog eens te bezoeken. Het zijn bij mij ook altijd dezelfde die reacties achterlaten. De meeste van mijn leden hoor ik nooit. Niet stoppen met bloggen! Ik kom hier nog altijd graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou je boeltje nog niet sluiten want ik zie je "malse ikea-autootjes" super graag.

    Bij mij is het momenteel giveaway als je geïnteresseerd zou zijn:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    Ik geef ook les trouwens.
    Zeer herkenbaar, dat geen tijd hebben.

    En a propos, de naam van je blog is indrukwekkend goed gekozen.


    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...