vrijdag 5 april 2013

piraten en een nieuwe winnaar.

Van een oud t-shirt van het neefje, maakte ik een kleiner exemplaar voor zoonlief.
Makkelijk is dat want je kan de zomen houden, dat spaart veel werk.
Bovendien is het zeer goedkoop! 
De echtgenoot is zot van Zweden en dus maakte ik er een "Zweeds" truitje van, 
met een kraagje in blauw velours en een zelfgetekende viking uit strijkvelours. 
Het komt samen met een salopette in blauw velours afgewerkt met de t-shirtoverschot, maar daaraan moet ik nog de laatste hand leggen.


Stof t-shirt : recyclage
strijkvelours: bambiblauw
boordstof: de stoffenkamer

Het knipboek krijgt een nieuwe eigenaar 
want de vorige winnaar liet niks van zich horen... 
Ikzelf kon haar ook niet bereiken want ze heeft geen blog, blijkbaar... 
Jammer, maar helaas, 
of voor één van jullie toch niet zo jammer: 
een nieuwe winnaar =>  TIO!

2 opmerkingen:

  1. Mooi mooi! Nu ben ik wel benieuwd naar de "voor"-foto :-) Ik veronderstel dat je gewoon de onderzoom kunt houden en niets van de andere naden als je naar een kleinere versie gaat?

    Karolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die viking is knap gedaan, mooi gerecycleerd!!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...