dinsdag 15 mei 2012

T-shirt en onderlijvekes krijgen tweede leven.

Een supernaaister ben ik nog helemaal niet ,
veel tijd om mooi en ingewikkeld werk te leveren heb ik ook al niet, 
want ik ben veel te graag bezig met ons allerschattigste mannetje dat alweer 4 maanden 'oud' wordt deze week en bovendien 
heb ik de opruim-uitkuis-brolverwijderplaag te pakken. 
Zo ook wat kleren betreft! 
Ik hou de mijne werkelijk tot ze geen draad of kleur meer hebben of omdat ik denk dat ik er ooit weer in zal passen of dat het kledingstuk weer keihard in de mode zal geraken. 
Maar onze lieve dochter, die groeit als kool,natuurlijk en dus geraakt ze al snel niet meer in haar lievelingskleren... 
Omdat er nu ook weer geen ezel die geld **** in mijnen hof staat, 
recyKleer ik al eens iets
Met de hulp van deze dame haar superideetjes én uitleg. 
Helemaal leuk aan zoiets is, dat het snel klaar is!! 
I love it!

Deze keer werden drie onderlijvekes en een te kort geworden T-shirt een zomers slaapkleedje!
Ik knipte en ging naar de naailes om de overlock te gebruiken.
 De boel zat in 5 minuutjes in elkaar!


Nu nog wachten op zomerse temperaturen om in korte mouwen onder de wol te kunnen kruipen (verdraaide weergoden grrrr)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...