maandag 5 maart 2012

Zie jij wat ik zie?

Ik moet hier dringend wat interessants posten, ik weet het.
 Maar, met baby komt het er niet van om creatief te zijn. 
Wel in mijn hoofd, als ik niet versufd van het slaaptekort, weer wilde plannen maak om uit te voeren met de naaimachine. 
Daar blijft het dan ook bij, want zo'n 6-weken-baby-met-krampen-en-reflux
(jawel, nr twee heeft het ook! ) 
daar kruipt wat tijd in! 
Maar, we genieten ook van de borstvoeding en  de eerste lachjes, de broer-zusliefde, de geur van zo'n wezentje, de knorretjes... eigenlijk genieten we vooral!!
oh, en te denken dat het zo rap weer zal passeren!

Maar ik moet iets posten, want de mensen lopen weg!!! 
Ja, twee 'volgers' haakten al af! 
Lap, supappe, dat was me ook even slikken :-s .Zo gaat dat,hé
Maar een mens is vrij in doen en laten, natuurlijk.

Dus, bij gebrek aan creativiteittijd, start ik hier een reeksje: "Zie jij wat ik zie".
 Met foto's van gekke dingen die mijn lodderig oog opving (meestal in Zweden)
(in een poging mijn volgers te plezieren :-D en te behouden)

Vandaag gooien we al met het grove geschut :-) 
Zie jij wat ik zie? 
What's in a name, zou'k zo zeggen? 
Prettige dag nog, allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Doe maar lekker rustig, ik loop ni weg!
    En nee ik zie het niet, maar zal wel aan mij liggen zal eens dringend mijn brilleke moeten poetsen lol
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha! Grappige foto! Ik loop niet bij je weg, hoor. Begrijp helemaal dat je tijd nodig hebt en tekort komt met zo een lieve kleine schat! Geniet maar lekker van je mannetje en zijn Grote Zus en we zien je wel weer als je wat bijgekomen bent. Niet druk maken om vreemden die je niet eens kent :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...