vrijdag 3 juni 2011

zomert

                   Zaken die me vandaag in zomerse sferen deden verkeren:
Een rommelmarktje doen en een leuk vaasje op de kop tikken.


Mijn allereerste give-away winnen!!!
(eigenlijk mijn allereerste winst ever, winnen!)
Thanks, LittleBe


Lekkere nieuwe patatjes uit mijn papa's tuintje krijgen!
Hem zo fier als een gieter zien, doet de patatjes nog beter smaken!!



Asperges op zijn Vlaams eten, in de zon zittend op een heerlijk terrasje.


Als afsluiter ga ik nog wat water aan mijn bloemekes en moestuin geven...
Heerlijk in alle rust, omringd door de katten die het rondspattende water fascinerend blijken te vinden!

Geniet van jullie zomerse weekend!

1 opmerking:

  1. Genieten doe ik zeker. MMMMMMMMMMM asperges eet ik ook zo graag. Nog maar 2 weken en dan is het seizoen alweer voorbij.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...