zaterdag 30 april 2011

Vlaggetjesslinger

Om het komen aanwaaien van de nu in Duitsland wonende boezemvrienden nog wat vrolijker te maken en mijn naaimachine nog eens boven te halen, probeerde ik een vlaggenlijn ineen te steken.

 Veel werk, maar toch geslaagd, vind ik. Hoewel ik de volgende keer toch net iets anders tewerk zal gaan, minder arbeidsintensief... Ik maakte er immers één met aan de twee kanten telkens een ander stofke.



Gaandeweg dacht ik: "waarom moeilijk maken als het ook makkelijker kan? Voor luie naaisters (lees: uit werken gaande moeders) is een vlaggenlijn met dezelfde stof aan beide kanten en niet zo afgestikt als dezedoenbaarder."
 Dus kortte ik deze wat in dan oorspronkelijk de bedoeling was en zie wel wanneer ik zin heb in nog zo'n vlaggennaaimoment.
De dochter én de vrienden waren in ieder geval blijgezind bij het zien van het kleinnood! Het werd een geslaagd weerzien en memorabele bbq(al denk ik dat de vlaggen daar weinig voor tussen zaten ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...