vrijdag 25 februari 2011

Help, ik heb een 'huilbaby' !

Handboek voor ouders,
De 'babyfluisteraar'          Wat wil een baby eigenlijk?

Boekomsalg: Tracy Hogg - Wat je baby verteltVoor alle mama's die dachten op een roze wolk terecht te komen na de  bevalling, maar eigenlijk in stilte lijden onder het vele huilen van hun baby...
Dit boek helpt echt!
Het geeft je het gevoel dat je wel goed bezig bent, dat het niet vanzelfsprekend is om moeder te zijn, dat borstvoeding altijd mogelijk is ook al zei men anders, dat je je baby weldegelijk kunt begrijpen én rustig krijgen zonder eerst zes maanden 'huilbaby'gekrijs te moeten doorstaan!

Mij, mijn partner en onze baby konden ons geluk niet op nadat ik toepaste wat tracy in het boek voorstelt.
Sindsdien geef ik het boek geregeld door aan andere mama's die soms echt niet meer weten hoe het verder moet.
Een aanrader!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...