donderdag 26 april 2012

Pamperzakje.

Een tijdje geleden zag ik bij haar een megahandig dingetje.
 De foto's zagen er ook weer zo prachtig uit, om van de stofkes maar te zwijgen... 
allez, ik moest ook zoiets hebben! Het zag er nog te doen uit om tussen het voeden en verluieren te maken en dus schoot ik in actie. 
En het moet gezegd: het IS handig en het IS makkelijk te maken 
(al had ik de velcro wel eerst aan de stof die aan de binnenkant moest komen bevestigd :D 

Het is nog een prototype met stof van Ikea, maar ik gebruik het tot ik het nieuwe af heb, 
met stof die past bij mijn babytas! (aja!)






3 opmerkingen:

  1. tof zenn, da hadde we in onzen tijd nog niet ;-)
    t stofke is superlief! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Ik ga het onthouden als kraamkado. Leuk ideetje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zelf heb ik een aantal vriendinnen die binnenkort bevallen en ik ga hen hier ook blij mee maken!

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...