vrijdag 20 april 2012

En we zijn vertrokken!

      


Al eeuwen staat hier een banner te blinken als zou ik "een kastje per dag" uitmesten. 
Nu vond ik dat toen een prima idee en ook de mevrouw bij wie ik het tegenkwam, schreef daar zo geestig over... dat kuisen leek me gewoon simpel én leutig tegelijk!
Ik ging dus keihard meedoen!!
 Maarrrrr , zo snel als die banner en het goede voornemen kwamen opzetten, 
zo traag kwam de eigenlijke actie op gang!
 Eerst zat de dikke buik in de weg, dan eiste babyzoon alle aandacht op en dan schreeuwden de kasten en de bergen papier (boekskes alla Libelle etc) zo luid om aandacht dat ik er geen beginnen meer aan zag!
Vandaag,echter, ben ik in gang geschoten. 
En het moet gezegd: het doet deugd!
Ik vloog er meteen in met 'de frigo' en het vriesvak. 
Amai!! Werk dat ik er aan had! Die domme richelkes van die schappen! 
Mens toch, wie bedacht die ooit? 
(ja, ik heb niet echt ne sjieke frigo met glasplaten en zo)

Maar het ging me voor de wind, met Vaya Con Dios op de achtergrond en babyzoon in de wipper kraaiend van plezier op de voorgrond :-)
Het is eens wat anders dan de jaarlijkse grote schoonmaak tijdens de kerstvakantie die ik oversloeg vanwege de dikke buik dit jaar, maar 't regende toch en dus was't even gezellig: just me, myself en de frigo (en de baby)

Morgen: de microgolfoven...brrrr :-s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...