zaterdag 27 oktober 2012

tuinlekkers in uitgesteld relais

Koekoek!
Hier ben ik dan toch weer...
"Het werd zomer 'PIEUwPIEUwPIEUw' " zong Rob De Nijs ... 
en dus verkaste ik met mijn gezin terug voor een hele maand 
naar onze tweede thuis 
Zweden
Alwaar wij graag toeven en alwaar wij genieten van de internetstilte 
en alle stilte eigenlijk...
en van elkaar en de kinders. 
Die laatste worden toch zo snel groot, de babyzoon lijkt zelfs een sneltrein! 
Ik verkoos het bewonderen en bemoederen van baby en grote meid dus boven Bloggen. 
Ik naaide en knutselde wel ondertussen, (zij het met mate). 
Ik maakte ook veel confituur en soep van dingen uit de hof , 
maar er foto's van trekken en dan nog Bloggen... 
pff, ik zag er wat tegen op. 
Bovendien ga ik nu weer werken en daar komt ook veel thuiswerk bij kijken.  
En die lieve 9-maander slaapt nog altijd niet door wegens 
graag een slokje mama zo op z'n tijd :-) 
en dus is mijn ballon plat tegen dat het 's avonds negen uur is!!
Ik begluur jullie blogs wel nog en daar kruipt ook veel tijd in, 
want alles is zo interessant....
Ik besloot dus om mijn kraam hier te sluiten.
Tot ik nog een reactie kreeg op een bericht van vorig jaar. 
En eigenlijk is reacties krijgen wel leuk :-)
Dus, van de weeromstuit, begin ik maar terug met bloggen. 
Misschien niet regelmatig, maar toch af en toe.
Nu het winter wordt, lukt het me vast beter dan tijdens de zomer!

Laat ik beginnen met een paar impressies van vorige lente: 
bosaardbeien, rabarber en brandnetels uit eigen tuin (lekkere wildgroei) 
veranderden in brandnetelchips en confituur.
Mmmmmmm . 
Het moet wel gezegd dat het maken van die chips langer duurt dan het opeten ervan :-)
Tegen de tijd dat ik het fototoestel vond, waren er al niet veel meer over!!






Tot later
Moi

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat je toch weer terug bent. Ik heb je gemist. Wat heerlijk, om een hele maand in zweden te zitten. schijnt een geweldig land te zijn. Ik herinner me de grappige foto's vorig jaar. Die kwamen ook uit zweden, toch? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...