maandag 29 oktober 2012

easy peasy T-shirt voor babyzoon

Een tijdje terug, toen de zon nog scheen en het veel warmer was, maakte ik deze voor babyzoon.
Ik hou van simpel en lekker snel resultaat en dit was zoiets.
Ik nam een bestaand t-shirt van hem, legde het dubbelgevouwen op patroonpapier, tekende als een kleutertje langs de randen, knipt de delen uit , legde die op mijn tricotstof die ik ooit via een medeblogster kocht op haar blog
(weet niet meer wie, 
maar zou wel willen dat er dat nog eens iemand dat doet,
 zo'n blogverkoop)
knipte de stof en zette alle delen met een overlock (5-draads) aan elkaar. 
De 'afwerking' langs mouw en romp was ook met de overlock . 
Enkel de coll vond ik wat ingewikkeld om te doen, maar hé, ik leerde er ook uit dat dit toen niet 'the way to go' was... :-)
Baby paste erin, en nog steeds trouwens, zij het met een pulleke nu.
Ik blij, baby blij, portemonnee blij :-)


ps:Het is inderdaad fijn om terug te zijn en al helemaal om sommigen van jullie terug tegen te komen
 :-)
Merci en tot gauw!!

liefs
Mad M.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je er weer bent! bedankt ook voor je lieve berichtje op mijn blog, ik was af en toe al om een hoekje komen kijken waar je gebleven was! en...ik houd van easy peasy shirtjes! Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...