dinsdag 8 mei 2012

Huisgemaakt geboortegeschenkje/ a nee, 'het verdwenen bericht' aka IK BAAL

Waaaaaaa!!!!!!!! Zit ik hier een uur bezig met typen en foto's importeren. Wil ik die foto's in de juiste volgorde plaatsen , springen ze uit het kader! Dan duw ik op het pijltje 'vorige' en is heel mijn bericht WEG!!!
GRRRRRRRRRRRRRR  ik begin Blogger heel erg beu te geraken: eens kun je geen reacties plaatsen, dan  moet je twee onleesbare woorden overtypen om te kunnen reageren, zo weer kun je geen fotos op een deftige manier in je bericht plaatsen, dan weer verdwijnt je 'opgeslagen' bericht door één of andere typfout gewoonweg!

PFFFFF , 't zal niet meer voor vandaag zijn wat ik eigenlijk wou tonen!

Even wat verder doen met balen en ondertussen het echte werk dat wel blijft  staan!

Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...