vrijdag 27 december 2013

Een winterse tuinbroek

Ik maakte deze salopette vorig jaar al uit dezelfde velours waarmee ik vorig jaar ook het vestje voor de zoon maakte. De gele stof is eigenlijk een stukje gerecycleerde t-shirt van de neef. Ik maakte uit het t-shirt vorig jaar een viking-shirtje
Het patroon komt uit een Ottobre en was dus veel te groot en te wijd voor mijn mannetje met als gevolg dat het ding in de kast verdween tot nu. 
Ik bedacht ook dat ik er nog niet over geblogd had, dus bij deze... 
Het ding ziet er echt beter uit op het kind zelf, 
maar ik wil geen foto's van mijn kinders op internet, 
dus plakt de broek wat scheefgezakt op de muur mede ook door het niet strijken, 
zie ik nu... pff, geen zin in :-) 
De foto kon dus wéér beter, maar hé, ik vind dat niet erg :-)
Peuterzoon is er keiknuffelzacht in en ook wel wat retro-stoer. 
Slaapwel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...