woensdag 21 december 2011

Nog meer ringetjes...

Geen kleur buiten, zelfs geen waterig winterzonnetje? 
Dan zorg je toch gewoon zelf voor kleur!
Ziezo, nog wat ringetjes, het zal moeilijk worden om 's ochtends te kiezen welke ik aan zal doen. 
Ik vind dat niet erg,hoor, want ik ben echt verslaafd aan ringen. 
Dat maakt mijn "poezelige" handjes toch net wat toonbaarder.


Hierzo zijn ze allemaal aan de eerder vernoemde poezelige hand. 
(ja, ik weet het , ik werd niet echt bedeeld met vrouwelijk uitziende exemplaren, 
het zijn er van de soort waar een wroetende mol eerder heel blij mee zou zijn! 
Maar, zeg nou zelf: die ringetjes doen het 'm wel, niet allen tegelijk natuurlijk :-)


Eéntje ervan zit in het verrassingspak voor MIM :-). 
Hopelijk is ze net zo gek op ringetjes!

7 opmerkingen:

  1. Geel met groen! heerlijk die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "kleurtjes maken me altijd weer blij" ;-) heel leuk!!! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwh, ze zijn prachtig en zo'n vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop voor haar dat het degene is met het gele bloemetje, die vind ik tenmniste het mooiste, maar ze zijn allemaal leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OooooooooooooooooooH! Ik ben benieuwd! Ik ben dol op grote ringen en deze zijn fantastisch! Joepiejoepiejoepie! Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...