zaterdag 12 november 2011

De "naaileszak" en bijpassend kaartenhoudertje!

Aanschouw "de zak" die ik op naailes maakte. 
Foto's nemen lukt nog steeds niet zoals ik het wil. 
Ligt het aan mijn onkunde? Ligt het aan het goedkope toestelletje... ah, wat! 
Als jullie er maar een beeld van hebben, zeker?



Je ziet, hij is compleet met Franse naad en alles! (of was het de Engelse?)
Enfin, ik hou erg van het motiefje dus ik maakte me er ook een kaartenhoudertje bij met een stukje overschot.
Hoe ik dat moest maken vond ik hier



Ja, ik ben er best blij mee! 
Beiden passen zelfs bij mijn handtas.
Een opberghoesje maakte ik dus NIET, want die tas gaat voortdurend overal met me mee!

Geniet nog van de Sinterklaasaankomst 
én van het schitterende weer!
Wij gaan straks lekker herfstwandelen!!!

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt! Je mag met recht trots zijn! Leuk stofje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap gedaan! we zijn benieuwd naar uw volgende creatie ;-) fijn weekend, vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...