dinsdag 17 mei 2011

is blij dat de give-aways zijn aangekomen.

Ja, ik weet het! Ik kan de mensen nogal eens laten wachten! The story of my life, blijkbaar... Sorry! Ik kom altijd te laat (zelfs als ik mega op tijd begin met alle voorbereidende werkzaamheden), ik diende schoolwerk vroeger steevast te laat in, als mijn gsm rinkelt ,ben ik net te laat om op te nemen (wegens: ik hoor 'm, maar vind 'm niet). Niet leuk voor mijn wachtende medemens. Ik weet wat het is, mijn beste vrienden komen ook steeds véééél te laat (soort zoekt soort?) . Ik haat het om te wachten, daarom maybe kom ik zo vaak te laat?Enfin, Zo ook ging het dus met het versturen van de postpaketjes van de give-away... (aiaiai, shame on me). Maar, ik wou het goedmaken en heb er nog twee kleinnoodjes aan toegevoegd:
KT en CreaCuties, hopelijk vinden jullie het leuk! Sorry, sorry voor het lange wachten!
Nu ze zijn aangekomen, mag ik de extraatjes tonen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...