donderdag 12 januari 2012

even checken...

Als ge denkt: waar zit die toch? 
Wel, ik ben bezig met allerlei practische zaken voor als baby zich aandient.

*Geboortegeschenkjes : check
*'Vluchtkoffer' : check
*Babykleertjes: check
*geboortelijst: check
*enveloppen voor geboortekaartjes voorzien van adressen: euh, in dit computertijdperk blijken wij maar van weinig adressen meer in het bezit te zijn... Er is nog werk aan de winkel dus!
*geboortekaartje kiezen etc: check
*T-shirt geflockt voor grote zus 'IK BEN GROTE ZUS' : check
*Geboortegeschenkjes voor zus om in de klas uit te delen: check
*Opvang voor grote zus: check
Zou ik al een fotootje van alles hier zetten? 

*We zijn er klaar voor... hoewel!?
 Mijn vorige bevalling was zo'n tegenvaller (spoedkeizersnede na uren afzien) dat ik nu 'den track' krijg!
Nog even!!


5 opmerkingen:

  1. sterkte overal mee!Duimen voor de goede afloop, maar met een zak snoepsleutels moet dat lukken hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd spannend he, een naderende bevalling! Je weet nooit hoe het gaat! Succes met de laatste loodjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend hoor, die laatste loodjes! Gelukkig heb je al een hoop rondom de bevalling geregeld zie ik! Veel succes hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de laatste loodjes!

    ....en nu heb ik zo'n goesting in zuurtjes - hmmmmmmmm....

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...