dinsdag 14 februari 2012

Blogjaardag!

Héhé, zit ik wat rond te neuzen op jullie blogs , zie ik dat Mim al een jaar blogt en bedenk ik me dat ik ook ergens in februari vorig jaar begon met bloggen...
Snel even opgesnord en ja!!! 


Gisteren was het blijkbaar een jaar geleden dat ik hier de eerste schuchtere stapjes zette!
Ik zie mezelf nog zitten , als computernerd!
(ik bak nog steeds niks van foto's plaatsen) 
Een jaar lang al word ik geïnspireerd door jullie en probeer ik mijn ei kwijt te raken op mijn blogje! 
Een jaar waarin ik enkele leuke weggevers won!!! (altijd super!) 
Een jaar waarin ik vaak hartverwarmende commentaren kreeg van jullie (super leuk) 
Een jaar waarin ik volledig vreemde mensen virtueel 'leerde kennen' als warme schatten die mijn dag kleuren gewoon door af en toe te reageren!(mega super leuk)
Ik geniet er dus van , van mijn virtuele leventje hier! 
Ik ga als bedankje voor jullie warmte een weggever bedenken... 
die kan nog even op zich laten wachten, wegens vele luiers en weinig slaap /tijd... 
maar hij komt er wel! 
Beloofd!

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!! Rust maar lekker uit en geniet van de luiertijd;-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd! En ga nog een hele tijd door met bloggen.... als je er de rust weer voor vindt tussen het zorgen en verzorgen door. gaat alles goed met jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook gefeliciteerd! Je was 1 van mijn eerste volgers. Dank je wel daarvoor! En ik ben heel blij met jou en je blog. Ik geniet er altijd van. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hip hip hoera!!! dikke proficiat uiteraard! & geniet maar rustig verder van de luiers van je kleine schat ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met 1 jaar bloggen, je zou niet meer zonder willen he? Geniet ervan! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciflapsteerd! al weer 1 jaar aan het bloggen! Tja en door luiers en slaapgebrek is het wel eens lastig om fanatiek te blijven bloggen:) Heeeeel herkenbaar! Mijn dochter van anderhalf slaapt nog onrustig en nu met onze pup erbij....:) Maar we genieten ervan. Doe lekker rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ...en ook gefeliciteerd met je blog award! Ik kreeg vandaag een Liebster blog award en geef hem heel graag door aan jou! Als je weer even aan bloggen toe komt, kijk dan maar even op mijn blog, de rets wijst zich vanzelf. Blijf bloggen hoor, al is het nu met langere tussenpozen misschien....Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je éénjarige blog!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...