maandag 14 maart 2011

Het patroonloze plooirokske

Hoera!
Mijn allereerste naaiwerkske met een heuse naaimachine( Brother Innovis 10) is een feit én het is nog geworden wat ik ervan had verwacht ook! De huiskleuter is ook in de wolken en stond hier zoëven rondjes te draaien in haar splinternieuwe plooirokske! "oh, mama, gij kunt echt A L L E S!"-uitschrewend en fier op zichzelf, haar rokske én haar mama! Wat zijn ze toch heerlijk, die vijfjarigen! Ik heb er wel wat op gevloekt want het was al meteen met een rits en een biaislint en alles! Let wel: nog nooit eerder had ik wat genaaid! Haha! Zonder naailes, maar met hulp van de oerblogster en vrouw die haar volk leerde naaien: mmeZsaZsa
Ah ja, ere wie ere toekomt natuurlijk!
Ik wil hier best wel eens stoefen met een fotootje, maar aangezien computeren tot voor kort ook enkel diende om lesvoorbereidingen te maken, lukt me dat nog niet. De echtgenoot zal mij eens een spoedcursuske moeten geven!Mannen zijn daar beter in, vind ik. Ah ja... ere wie ere toekomt... Foto's nemen, dat kan ik dan weer beter. Bij de echtgenoot ontbreken er soms belangrijke delen of staan er zaken op die echt niet moesten vereeuwigd worden! Maar, wissen kan ik ook goed... ere, wie ere toekomt :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...